Dust Dance Challenge

Iedereen kent de Mannequin Challenge of Running Man Challenge wel. En vanaf nu heeft ook Hago Nederland zijn eigen variant: de Dust Dance Challenge. Ga dé uitdaging aan!

Dat kan nu al, maar ook vrijdag 15 juni, op De Dag van de Schoonmaker. Want deze dag vieren we dat ze er zijn: de schoonmakers van Nederland! En waar gefeest wordt, wordt gedanst. Speciaal voor alle schoonmakers van Nederland hebben Andy de Mey, treinschoonmaker bij Hago Rail Services B.V., en RTL 4's Time to Dance-deelnemer Diede Vermeesch een vette ‘choreo’ gemaakt. Een dans geïnspireerd op de bewegingen die alle schoonmakers dagelijks maken.

Kom in beweging en feest mee! Studeer de dans in (echt, heel simpel!) – en deel deze via onderstaande button.

Deel hier jouw filmpje
Ruim 75.000 duimpjes omhoog voor 'maak kanker kansloos
Sponsor het H-team

In mei verhuist de Daniel den Hoed Kliniek naar een prachtig nieuw onderkomen in het Erasmus MC. De verhuizing is een aanleiding voor het Daniel den Hoed Fonds om een grote inzamelingsactie te organiseren voor kankeronderzoek. Ook wij als schoonmakers van Nederland steken de handen uit de mouwen. Sponsor de kanjers van het H-Team en zorg ervoor dat zij het huis van zoveel mogelijk patiënten een grondige poetsbeurt kunnen geven.

Doneer ook
Daniel Den Hoed
Ruim 75.000 duimen omhoog voor ‘maak kanker kansloos’

Koningsdagactie van Hago voor Daniel den Hoed Stichting

Wat in eerste instantie leek op een bewustwordingsactie, blijkt een actie te zijn om op een positieve manier een sponsorbedrag bij elkaar te krijgen. De Koningsdagactie van schoonmaakbedrijf Hago en lifestyleplatform RUMAG leverde op Koningsdag binnen een dag meer dan 60.000 likes op op social media.

Toen maandag bleek wat de achterliggende gedachte was van deze actie, steeg dat aantal naar ruim 75.000 likes. De actie was namelijk ook bedoeld om aandacht te vragen voor de Daniel den Hoed Stichting.

Op Koningsdag werden door heel Nederland tienduizenden RUMAG-shirts uitgedeeld in ruil voor een post met de hashtag #schoonisvaniedereen, om op ludieke wijze aandacht te vragen voor een schoon Nederland. Wat echter nog niet bekend werd op deze feestdag, was dat de hashtag ook staat voor een andere gedeelde verantwoordelijkheid: iedereen een kans geven op een schoon, kankervrij lichaam. Op het shirt stond enkel een hoedje afgedrukt als stille hint – het logo van de Daniel den Hoed Stichting, een stichting die geld ophaalt voor meer wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC Daniel den Hoed.

euro
donatie voor Daniel den Hoed Stichting
duimen
omhoog voor maak kanker kansloos
likes
op social media
Koningsdag

Hago x Rumag

Laat de leeuw niet in zijn shitzooi staan!

Schoonmaakbedrijf Hago en RUMAG haken in op Koningsdag!

Schoonmaakbedrijf Hago lanceert samen met lifestylemerk RUMAG een Koningsdagcampagne om op ludieke wijze aandacht te vragen voor een schoon Nederland. Speciaal voor deze nationale feestdag delen ze op Koningsdag tienduizenden exclusieve RUMAG T-shirts uit met een knipoog naar het Koningshuis.

#schoonisvaniedereen

De shirts zijn bedrukt met speelse leuzen in de kenmerkende stijl van het populaire lifestylemerk RUMAG. De strekking van deze koningsdagleuzen is dat iedereen normaliter zijn eigen troep moet opruimen na een feestje, behalve de koning. Wie maakt er immers schoon na zijn verjaardagsfeestje? De RUMAG-shirts zijn ontworpen om vooral aandacht te vragen voor een schoon Nederland.