Bij NS staat de reiziger op nummer 1, 2 en 3. Hago Rail Services is continu op op zoek naar mogelijkheden die bijdragen aan een hogere klanttevredenheid en tegelijkertijd ons werk efficiënter, makkelijker en leuker maken .
Bij NS staat de reiziger op nummer 1, 2 en 3. Hago Rail Services is continu op op zoek naar mogelijkheden die bijdragen aan een hogere klanttevredenheid en tegelijkertijd ons werk efficiënter, makkelijker en leuker maken .
Ons Service Center handelt 24/7 ad hoc meldingen af. Van meldingen van conducteurs over met graffiti bekladde treinen of ernstige vervuiling in de trein, tot tweets van reizigers met een opmerking, klacht óf compliment!
Rail@lly is onze in huis ontwikkelde app die de schoonmaak van treinen beter organiseert en 24/7 inzicht geeft in de status van de dienstverlening. Op lokaal, regionaal én landelijk niveau.
GVR (GraffitiVrij Rijden) is een innovatieve online portal waarmee we het gehele graffitireinigingsproces – van spuitbus tot factuur – afhandelen.
Een schone trein, dat reist toch veel lekkerder? Om de vervuiling op lange, drukke trajecten zo laag mogelijk te houden reizen schoonmaakcollega’s mee om tijdens de rit halen zo veel mogelijk vuil op te halen en vlekken te verwijderen.
Nieuwsgierig naar wat Hago Rail Services voor jouw organisatie kan betekenen? Dan gaan we graag in gesprek. Stuur ons een bericht en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van actuele ontwikkelingen, trends en innovaties die interessant voor jouw organisatie kunnen zijn.
Spreekt ons verhaal je aan en wil je ook werken bij Hago Rail Services of een van de andere Hago-bedrijven? Leuk! Bekijk snel onze vacatures of er iets bij zit wat bij je past.